Wyregulowanie geometrii

Wyregulowanie geometrii musi spełniać specyfikacje kątowe opracowane przez Volkswagena do których należą kąty pochylenia i wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, kąt pochylenia koła oraz zbieżność. Uzyskujemy dzięki temu właściwe ustawienie kół i właściwe ustawienie kół przednich w stosunku do tylnych.

Wykonujemy ją na skomputeryzowanym stanowisku precyzyjnie dobierającym parametry do każdego modelu, gdyż każde choćby minimalne odstępstwo uniemożliwia prawidłowe prowadzenie auta w łukach i na wprost, szybciej zużywają się opony przede wszystkim nierównomiernie na powierzchni czołowej, zaobserwujemy wzrost zużycia paliwa, nie mówiąc o przekrzywionej kierownicy, która również gorzej prostuje się po jeździe w łukach. Z punktu widzenia trwałości geometrii, dużą rolę odgrywa sposób eksploatacji auta. Oznacza to, że im więcej jazdy po złej jakości drogach, po dziurach, zahaczanie o krawężniki nie mówiąc o wypadkach drogowych, tym szybciej wymaga wyregulowania.

Często przyjeżdżają do nas samochody na wyregulowanie geometrii, gdyż Klient odczuwa że auto nieprawidłowo się prowadzi. Zawsze w takich przypadkach informujemy naszych Klientów, że będzie to możliwe jeśli stan techniczny układu zawieszenia będzie prawidłowy.

Prosimy nie wierzyć opiniom, że wystarczy wjechać na stanowisko geometrii i sprawa załatwiona. Jeśli układ zawieszenia wymaga naprawy trzeba ją najpierw wykonać, aby wyregulowanie geometrii było możliwe, w przeciwnym przypadku nie ma to sensu, a wszelkie siłowe próby podkręcania są bardzo krótkowzroczne.

W przypadku nieprzewidzianych awarii i poszukując szybkiej naprawy, zapraszamy przyjmiemy auto niezwłocznie.

Usługi serwisowe